Verzending Levering

Verzending Levering Verzendmethoden Alle producten worden zorgvuldig verpakt en verzonden met tracking en verzekering. direect verzekert elk horloge voor zijn volledige waarde en verzendt het met een trackingnummer. U kunt de huidige status van uw bestelling op elk gewenst moment controleren vanuit uw direect account. direect zendingen worden toevertrouwd aan alleen de beste koeriers, waaronder DHL, DPD en UPS, leiders in lucht-express zendingen. Standaard verzending wordt berekend op de checkout pagina op basis van postcode en land. Wij verzenden naar EU landen US CANADA EN UK. Verzendkosten zijn inclusief invoerrechten en douanekosten voor zendingen naar alle EU-lidstaten en het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten van Amerika en Canada. Levertijden De geschatte levertijden variƫren voor elk afzonderlijk product en zijn te zien op de productfiche, indien beschikbaar, en op de afrekenpagina, in de e-mail met de orderbevestiging en ook in uw gereserveerde gedeelte in de rubriek "Bestellingen" nadat u uw bestelling hebt geplaatst. In het algemeen variƫren de gemiddelde levertijden, afhankelijk van de bestemming en het gekozen product. Voordat de bestelling wordt geplaatst, wordt de definitieve leveringsdatum weergegeven, geschat op basis van het bestemmingsadres dat bij het afrekenen is ingevoerd. Verzendingsstatus Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt de klant een e-mailbevestiging van direect en de koerier die de zending in ontvangst heeft genomen. De e-mail bevat een link die kan worden gebruikt om de status van de zending zelfstandig te controleren. In de gereserveerde zone is het ook mogelijk de status van de bestelling te controleren en de zending op elk moment te volgen door op de knop "ZENDINGSTATUS" te klikken. De zending kan ook rechtstreeks vanaf de website van de koerier worden gevolgd via de e-mail die zij sturen naar het e-mailadres dat bij de bestelling is opgegeven. De meeste van onze bestellingen komen op tijd aan. Er kunnen zich echter vertragingen voordoen bij de levering ten gevolge van gebeurtenissen die niet rechtstreeks aan direect of de koerier toe te schrijven zijn (bijvoorbeeld slecht weer, controles door de autoriteiten). Als uw bestelling nog niet is aangekomen, raden wij u aan de e-mails te controleren die u van direect heeft ontvangen. Als u een tracking e-mail heeft ontvangen, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van de koerier die uw pakket heeft gebracht. Als u de bestelling met een geregistreerde account hebt geplaatst, worden de verzendgegevens weergegeven in de verzendbevestiging en in de bestelgegevens van uw persoonlijke account. Als de bestelling echter op de geplande datum de logistiek van direect nog niet heeft verlaten, dient u contact op te nemen met de klantenservice van direect.